Strona 1 z 1
Jaki laptop dla studenta
Napisano 11 October 2011 - 09:59
Planuje zakup nowego komputera. Ostatnio czytałam o laptopach Apple które każdy uczeń może nabyć ze zniżką. http://www.facebook.com/iSpotAPR, korzystał ktoś z tego?
Napisano 11 October 2011 - 10:22
Mam w domu laptopa, ale firmy Dell. Mam go krótko, bo niecały miesiąc, więc ciężko powiedzieć mi czy jest dobry, ale bardzo dużo ludzi właśnie chwali tą firmę. Mój znajomy też ma laptopa firmy Dell i bardzo mi go polecał, więc i ja kupiłam. 
A o tym, o którym piszesz, niestety nic nie wiem..
A o tym, o którym piszesz, niestety nic nie wiem..
Napisano 11 October 2011 - 10:53
ja mam laptopa apple ale nie wybierałam go ze względu na parametry . nie miało też znaczenia to, że jestem studentką.
był ładny, i tyle
student powinien mieć przede wszystkim lekkiego laptopa . żeby wszędzie mógł go zabrać
był ładny, i tyle
student powinien mieć przede wszystkim lekkiego laptopa . żeby wszędzie mógł go zabrać
Internet skupia szaleńców.
Napisano 23 October 2011 - 22:07
12 calowy netbook z dobrym dwurdzeniowym procesorem koszt około 2000 zł, to najlepsze rozwiązanie, ekran już w miarę duży a zarazem lekki około 2 kg
z marek polecam asus lub msi
z marek polecam asus lub msi
Napisano 30 November 2011 - 13:38
Co z Ciebie za student, ze Cię stać na Apple? JA celuję w tańszą półkę, mam netbooka firmy Acer, mały, lekki, kosztował niecałe 1000 zł i ma całkiem niezłe parametry jak na tę cenę.
Napisano 30 November 2011 - 16:27
Cytat
Co z Ciebie za student, ze Cię stać na Apple?
ja twierdzę , że w taki sprzęt warto zainwestować. zwłaszcza , jeśli chce się z niego korzystać przez dłuższy czas
Internet skupia szaleńców.
Napisano 30 November 2011 - 20:02
Polecam ACERA ASPIRE 5750G . Mam go 2 miesiące i jest naprawdę świetny
Napisano 20 January 2012 - 17:07
Użytkownik imbirowa dnia 30 November 2011 - 16:27 napisał
ja twierdzę , że w taki sprzęt warto zainwestować. zwłaszcza , jeśli chce się z niego korzystać przez dłuższy czas