Forum Lagata.pl: Konto w mbanku... - Forum Lagata.pl

Skocz do zawartości

• (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Konto w mbanku...

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Andres 

• Przetrwały
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Miejscowi
  • Postów 353
  • Rejestracja Mon, 09 Aug 10

Napisano 03 September 2010 - 19:48

Zastanawiam się nad otworzeniem konta w mbanku i chciałbym w związku z tym dowiedzieć się od osób, które posiadają już takie konto jak to wygląda w praktyce... tzn. nie jestem laikiem, mam już konto w innym banku, więc nie ma potrzeby wyjaśniania od podstaw wszystkiego :) Zaglądałem na stronę mbanku i wiem czym się charakteryzuje ich eKONTO (o takie właśnie mi chodzi), ale chciałbym zobaczyć jak to wygląda "od kuchni", jakie są opinie posiadaczy tego typu konta, itd. Na początek może zapytam jak to dokładnie jest z założeniem u nich rachunku? - wypełniam kwestionariusz na stronie i czekam aż kurier przyjedzie z dokumentami do podpisania i to wszystko? Ile trwa cała procedura?, tzn. od momentu wypełnienia kwestionariusza ile mniej więcej dni zajmą formalności (dostarczenie pinów, kart, itd) zanim będę mógł zacząć korzystać z konta?

To są początkowe pytania, w miarę rozwoju wątku pojawią się następne :) Mam nadzieje, że innym osobom również ten temat się przyda i będą mogły zasięgnąć opinii posiadaczy konta w mbanku:) dlatego proszę o rzetelne, sprawdzone odpowiedzi... ;)

Użytkownik Andres edytował ten post 03 September 2010 - 19:50

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   kasik666 

• Adept
  • Pip
  • Wyświetl galerię
  • Grupa Miejscowi
  • Postów 16
  • Rejestracja Fri, 13 Aug 10

Napisano 04 September 2010 - 10:56

Witam Cię Andres :)
Konto zakładałam zaprawde już pare lat temu więc nie pamiętam drobiazgów...