Witam,
bardzo proszę o przetlumaczenie mi tego krótkie tekstu na jezyk niemiecki. Potrzebuje to na jutro.
Droga Aniu,
Chciałbym Cię zaprosić na spektakl teatralny. Aktorzy będą grali przedstawienie Hampleta pt. "Romeo i Julia".
Jestem jednym z organizatorem tego wieczoru. Odbędzie się ono w mojej szkole, przy ulicy Waryńskiego. Spektakl będzie grany 15 maja o godzinie 17.00.
Mam nadzieję, że przyjdziesz wraz z osobą towarzyszącą. Wstęp na przedstawienie jest wolny. Aby móc wejść na salę
musisz zabrać ze sobą serce.
Z góry Dziękuję.
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Niemiecki tlumaczenie.
Napisano 14 April 2010 - 19:56
Heh ja już nie wiem co piszę. Miało być Szekspir nie Hamlet 
Bardzo proszę o tłumaczenie.
Bardzo proszę o tłumaczenie.
Napisano 14 April 2010 - 21:15
Ann Way,
Ich möchte Sie einladen, die Theateraufführung. Schauspieler spielen die Präsentation Hampleta fr "Romeo und Julia".
Ich bin einer der Veranstalter des Abends. Es wird an meiner Schule abgehalten werden, die Straße Waryńskiego. Das Spiel wird gespielt 15. Mai um 17.00 Uhr sein.
Ich hoffe, Sie kommen mit einem Begleiter. Der Eintritt zur Präsentation ist frei. Um den Raum betreten
Sie nehmen mit Ihnen ein Herz
Ich möchte Sie einladen, die Theateraufführung. Schauspieler spielen die Präsentation Hampleta fr "Romeo und Julia".
Ich bin einer der Veranstalter des Abends. Es wird an meiner Schule abgehalten werden, die Straße Waryńskiego. Das Spiel wird gespielt 15. Mai um 17.00 Uhr sein.
Ich hoffe, Sie kommen mit einem Begleiter. Der Eintritt zur Präsentation ist frei. Um den Raum betreten
Sie nehmen mit Ihnen ein Herz
Opcje tematu:
Strona 1 z 1

Logowanie