Witam !
moj problem polega na:
Ostatnio spalil mi sie zasilacz, pomyslalem ze jest stary, bo juz pare lat "ciągnął", kupilem od kumpla, jednak po podlaczeniu i probie odpalenia kompa, rowniez sie on spalil... Wiec sadze ze wina nie stoi po stronie zasilacza, tylko jest cos co powoduje "palenie zasilaczy"...
Prosze bardzo o pomoc, gdyz jestem zielony...
wiem ze moge oddac sprzet do serwisu, jednak tam zrobia cos prostego, a zawolaja ogromna sume pieniedzy...
Pozdrawiam i prosze o pomoc
Strona 1 z 1
zasilacze help me
Napisano 14 August 2009 - 20:48
Widocznie podpieliscie za slaby zasilacz. Zmieniales cos w konfiguracji komputera od czasu zakupu? Mam na mysli hardware.
Napisano 14 August 2009 - 21:12
Stary zasilacz dzialal z 5 lat, po czym nagle pewnego dnia sie spalil... Komputer sam mi sie wylaczyl i poszedl dymek z zasilacza...
Drugi zasilacz, ktory kupilem od kumpla byl identyczny do tego starego, podpialem go identycznie jak byl ten stary(ktory przez 5 lat dzialal) wlaczylem komputer, i po chwili komputer znow sam sie wylaczyl i spalil sie "nowy" zasilacz..
w konfiguracji nic nie zmienialem
Napisano 14 August 2009 - 21:40
CYTAT(prosze_o_pomoc @ 14.08.2009, 21:12) <{POST_SNAPBACK}>
Stary zasilacz dzialal z 5 lat, po czym nagle pewnego dnia sie spalil... Komputer sam mi sie wylaczyl i poszedl dymek z zasilacza...
Drugi zasilacz, ktory kupilem od kumpla byl identyczny do tego starego, podpialem go identycznie jak byl ten stary(ktory przez 5 lat dzialal) wlaczylem komputer, i po chwili komputer znow sam sie wylaczyl i spalil sie "nowy" zasilacz..
Tak jest jak się kupuje gówniane no name......kup sobie coś porządnego w stylu Chiefteca to nic Ci sie nie spali,sam kiedyś używałem badzewia ale odkąd takie spalenie spaliło mi płytę główną to postanowiłem kupić zasilacz przez duże Z:)
Je Veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur
Napisano 14 August 2009 - 22:19